خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری دانشجو
مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان



 

   

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:

داانشجویان علمی در صورت حمایت صنعت‌کاران می‌توانند کارهای خارق العاده‌ای انجام دهند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی حاتمی، مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: دانشجویان در دانشگاه ها سرمایه های اقتصادی کشور هستند و نیروی جوان، با انرژي و خلاقی که می تواند تمام کارهای غیرممکن را به ممکن تبدیل کند.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان افزود: این نیروی جوان و شاداب می تواند با پژوهش ها و فعاليت های علمی خود گام بلندی در پیشرفت کشور بردارد.

وی افزود: وظیفه و رسالت اصلی دانشجو در محیط دانشگاه، کسب علم و به عبارت دقیق تر جویا شدن علم است. عده ای با اولویت قراردادن این رسالت خود کارهایی بزرگی انجام می دهند؛ اما متاسفانه جمع کثیری بر خلاف چنین نگاهی عمل می کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم این که کشور ایران در نوشتن مقاله ISI رتبه خوبی دارد؛ اما در میدان عمل این سطح علمی احساس نمي شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: متاسفانه زمینه برای ادامه کار وجود ندارد و دانشجو فقط به نوشتن مقاله اکتفا می کند؛ این درحالی است که دانشجو با این توانایی در صورت حمایت صنعت کاران می تواند کار های خارق العاده انجام بدهد.

وی ادامه داد: اما باید انصاف را رعايت کرد و همه تقصیر رو گردن صنعت ننداخت چرا که دانشجو همیشه هم نیاز به این حمایت ندارد و کارهایی کوچکی را می تواند با هزینه کم شروع کند که ما این کارها را با لفظ اقتصاد دانش بنیان می شناسیم که به آرامی می تواند به اقتصاد کشور کمک کند و علاج آن باشد.

http://www.snn.ir

 

;
ارسال شده در مورخه: 24-11-1395