خانه  :: اساتید  :: اخبار

جلسه توانمند سازی تربیتی اولیا در مهدکودک برگزار شد.
باحضور افتخاری جناب آقای دکتر ابراهیمی از اعضای هیئت علمی دانشگاه سومین جلسه توانمند سازی تربیتی برگزار شد.



 

حدود یکماه پیش حسب اعلام آمادگی جناب آقای دکتر لقمان ابراهیمی از اعضای هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه و هماهنگی سرکار خانم کابلی مدیر محترم مهد کودک دانشگاه، در جلسه آموزشی توانمند سازی تربیتی که برای اولیای کودکان در مهدکودک برگزار شده بود، شرکت کردیم. جلسه اول با حضور تعداد محدودی از اولیا برگزار شد ولی جلسات دوم و سوم حسب اطلاعی که اولیا از کیفیت و شیوه ارائه مطلوب مطالب توسط دکتر ابراهیمی کسب کرده بودند، مورد استقبال واقع شد و تقریباً با ظرفیت تکمیل فضای در اختیار برگزار شد.

در این جلسات دکتر ابراهیمی با گویشی روان و ساده اصول تربیتی کودک را در 40 اصل، با ذکر مثالهایی توضیح و تشریح نموده و به اولیاء و مربیان مهدکودک آموزش می دهند و در پایان هر جلسه نیز اولیاء سوالات خود را با ایشان مطرح نموده و از نظرات مشاوره ای ایشان استفاده می کنند.

از آنجاکه جناب آقای دکتر ابراهیمی بصورت افتخاری در جلسات مذکور حضور یافته و رأساً نیز پیشنهاد برگزاری این جلسات را داده بودند، وظیفه دانستیم از زحمات ایشان و همچنین هماهنگیهای مدیر محترم مهد در برگزاری این جلسات مفید، تقدیر و تشکر نموده و توفیقشان را از خداوند مسئلت نماییم.

باتوجه به مفید بودن کارگاه آموزشی فوق، اداره رفاه پیشنهاد برگزاری چنین کارگاهی را برای عموم همکاران دارد، امید که در صورت تأیید و تصویب در آینده نزدیک قابل اجرا باشد.

جهت آشنایی بیشتر با آقای دکتر ابراهیمی می تونید برروی این لینک کلیک کنید.

 

 

 


ارسال شده در مورخه: 3-11-1395

آخرين اخبار با موضوع: اداره رفاه اساتید و کارکنان

آگهی مجمع عمومی عادی عادی به طور فوق العاده

تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه زنجان (06-09-1402)

   

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1403

بیمه تکمیل درمان (12-07-1402)

   

مهمانسرای دانشگاه زنجان در گیلان – شهرستان چابکسر

اطلاعیه استفاده از سوئیت های شمال در تعطیلات تابستانی (08-05-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
اداره رفاه اساتید و کارکنان

اطلاعیه بیمه تکمیلی سرمد سال 1403