خانه  :: اساتید  :: اخبار

دیدار شورای کارکنان با ریاست دانشگاه و...
دیدار اعضای شورای کارکنان با ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم اداری و مالی



 دیدار اعضای شورای کارکنان با ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم اداری و مالی

این دیدار در جوی صمیمی و با حضور کلیه اعضای شورا با تلاوت آیاتی چند از قران کریم شروع و سپس دبیر شورای کارکنان ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد شورا و تقدیر و تشکر از زحمات اعضای محترم شورا از اقدامات انجام گرفته توسط مسئولین دانشگاه قدردانی نموده و بعضی از مطالبات کارکنان را بیان نموده وهریک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه ریاست محترم دانشگاه با جمع‌بندی صحبت‌ها‌ ی مطرح شده افزودند که هدف اینجانب و اعضای محترم هیأت رئیسه، اجرای قانون و برقراری عدالت بوده و تلاش بر این است که با ایجاد انگیزه و تعامل و اعتماد متقابل روز به روز شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر در همه زمینه‌ها باشیم. ایشان قول مساعد به منظور پیگیری مطالبات بر حق کارکنان تا حصول نتیجه را داده و خاطر نشان کردند راه اندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی و تبدیل دانشگاه به یک مکان توریستی از آرزوهای خود برای دانشگاه بوده است و در این راستا تاکید کردند ارائه هرگونه پیشنهادی که از سوی همکاران در جهت زیباسازی دانشگاه باشد دانشگاه نیز از این پیشنهادات استقبال خواهد کرد و خواستار پیگیری شورای کارکنان جهت تحقق این موضوع شدند.

 از جمله مواردی که با پیگیری شورای کارکنان و مساعدت‌های مسئولین دانشگاه محقق گردیده عبارتند از:

الف ) پرداخت مبلغ سختی کار به کارکنان

ب )افزایش مبلغ پول غذا از میانگین 10 ماه به 12 ماه

پ ) پرداخت مبلغ اضافه کاری ورزش تا سقف 10 ساعت در ماه به کارکنان

ت ) انجام رتبه‌بندی کارکنان قراردادی و اصلاح و صدور احکام ایشان

ث )افزایش مبلغ بن‌های سه ماهه از 600000 ریال به 1000000 ریال

ج )پیگیری تبدیل وضعیت تعداد 38 نفر از کارکنان دارای مدرک آزمون ادواری (در شرف انجام)

از جمله موارد و درخواست‌های کارکنان که از سوی اعضای شورا مطرح گردید:

1)      بازنگری در روند پرداخت هزینه‌ سفر

پاسخ ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم اداری و مالی: هدف دانشگاه در پرداخت هزینه‌های سفر با روش فعلی افزایش سفر در بین کارکنان و تشویق همکاران به این امر می‌باشد و با اجرای سفرهای گروهی هزینه‌های سفر به مراتب کاهش خواهد یافت. در صورت وجود پیشنهادات جدید در این زمینه موارد از طریق شورای رفاهی قابل پیگیری خواهد بود.

2)      پرداخت اضافه‌کاری کنکور

پاسخ ریاست محترم دانشگاه: عدم پیش‌بینی منابع مالی برای پرداخت از سوی وزارت علوم و پیگیری دانشگاه تا حصول نتیجه و پرداخت در صورت تامین منابع مالی

3)     حضور دو نفر از اعضای شورای کارکنان در هیأت اجرایی منابع انسانی

پاسخ ریاست محترم دانشگاه: اعضای این هیأت طبق آیین‌نامه مشخص می‌باشد ولی بر اساس موضوع، رئیس هیئت اجرایی می‌تواند یه صورت عضو مدعو از نمایندگان شورا دعوت به عمل آورد.

4)    بازنگری در میزان سقف اضافه‌کاری مجاز کارکنان

پاسخ ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم اداری و مالی: با توجه به محدود بودن منابع مالی دانشگاه و عدم تحقق کامل اعتبارات تخصیصی، دانشگاه قادر به افزایش سطح اضافه‌کاری کارکنان نبوده ولیکن مسئولین هر حوزه می‌توانند با توجه به حجم کاری همکاران تا سقف اضافه‌کاری آن حوزه مساعدت‌های لازم را با کارکنان به عمل آورند.

5)     راه‌اندازی مجدد سامانه نظام پیشنهادات و لحاظ نمودن امتیاز پیشنهادات در رتبه بندی کارکنان

6)      تجدید نظر در سقف اضافه کاری کارشناسان آموزشی

پاسخ معاون محترم اداری و مالی : قول مساعد نسبت به بررسی و پیگیری در چهارچوب مقررات و مصوبات

7)     اخذ تجارب همکاران در زمان بازنشستگی به صورت کتبی و استفاده از این تجربیات در پیشبرد اهداف دانشگاه

8)    پخش فیلم در روزهای جمعه برای خانواده همکاران در سالن آمفی تئاتر

9)     برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور اعضای محترم هیئات رئیسه

ضمن استقبال رئیس دانشگاه از این پیشنهاد مقرر گردید شورای کارکنان با هماهنگی اداره روابط عمومی مقدمات برگزاری این نشست را در فرصتی مناسب و مخصوصا در ایام دهه فجر فراهم نماید.

10)  با توجه به اینکه مکان و امکانات تعاونی مصرف به صورت رایگان در اختیار این تعاونی قرار گرفته و سایر فروشگاه‌ها در سطح شهر اجناس خود را با تخفیف‌های بیشتر نسبت به این تعاونی به فروش می‌رسانند مقرر گردید در اولین فرصت اعضای شورای کارکنان با اعضای هیئت مدیره تعاونی جلسه‌ای مشترک برای این منظور برگزار نماید. در این راستا معاون محترم اداری و مالی تاکید کردند که همکاران باتجربه و فعال در این زمینه در زمان برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره حضور پررنگ داشته باشند.

 

 


ارسال شده در مورخه: 12-10-1395