خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری دانشجو
قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:از دست دادن استقلال فکری و عملی آفت جنبش دانشجویی است.



 

قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:

radio buttonاز دست دادن استقلال فکری و عملی آفت جنبش دانشجویی است

قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: مصلحت اندیشی، دولتی شدن و از دست دادن استقلال فکری و عملی آفت جنبش دانشجویی است.

 

سید حمید سیدی، قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، اظهار داشت: مهمترین رسالتی که از جنبش دانشجویی می توان انتظار داشت آرمان گرایی و آرمان خواهی و عدالت خواهی آن است.

 

سیدی تصریح کرد: از مصادیق آرمان خواهی می توان به حضور فکری در مسائل کلان کشور و تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین از مصادیق عدالت خواهی به طرح مطالبات واقعی مردم اشاره کرد.

 

وی افزود: از جمله رسالت های جنبش دانشجویی ایجاد بستری مناسب برای بیان حرف های مختلف و تضارب آرا و اندیشه های مختلف است.

 

قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان ضمن اشاره به آسیب های جنبش دانشجویی، تصریح کرد: از آفات تشکل های دانشجویی دولتی شدن و از دست دادن استقلال فکری و عملی، مصلحت اندیشی و نگاه تک بعدی به مسائل و آرمان های امام و انقلاب است.

 

سیدی در پایان اظهار داشت: برخی از تشکل های دانشجویی به عنوان شاخه دانشجویی احزاب کار می کنند و متاسفانه در دوره هایی شاهد این هستیم که جنبش‌های دانشجویی در برخی زمان ها کاری جز شورش، دعوا و درگیری ندارند که این از بزرگترین آفات تشکل ها محسوب می شود

http://www.snn.ir/

;
ارسال شده در مورخه: 15-9-1395