خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری دانشجو
مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه زنجان: امیدواریم تریبون نماز جمعه زنجان در اختیار دانشجویان قرار بگیرد



 

 

 

 

 

 

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه زنجان:

امیدواریم تریبون نمارجمعه زنجان در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه زنجان گفت: خوشبختانه در بسیاری از شهرستان‌های کشور، فرصت بیان دیدگاه‌های دانشجویان انقلابی در نمازجمعه فراهم شده و امیدوارم مسئولان گرانقدر نماز جمعه زنجان نیز توجه بهتر و ویژه‌ای به این قشر تاثیرگذار در جامعه داشته باشند.

سید محمد موسوی مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر خود با دانشجویان، لزوم حضور فعالین دانشجوی انقلابی در پشت تریبون های نمازجمعه را یادآور شدند و این مسئله نشان از توجه بالای ایشان به دیدگاه های دانشجویان انقلابی است.

این فعال دانشجویی افزود: دانشجویان که بنا بر فرمایش شهید بهشتی، موذنین جامعه هستند، به عنوان دیده بان در سطح جامعه فعالیت می کنند که می توانند کاستی ها و مشکلات شهر ها و استانهای خود را بدو ن نگاه های معمول سیاسی و جناحی ببینند.

موسوی تصریح کرد: مسلما حضور دانشجویان به عنوان سخنران در نمازهای جمعه به واسطه حریت و عدم وابستگی آنان به جریان های سیاسی مثمر ثمر بوده و برکات فراوانی با خود به همراه دارد.
وی افزود: خوشبختانه در بسیاری از شهرستان های کشور، فرصت بیان دیدگاه های دانشجویان انقلابی در نمازجمعه فراهم شده و امیدوارم مسئولین گرانقدر نماز جمعه زنجان نیز توجه بهتر و ویژه ای به این قشر تاثیر گذار در جامعه داشته باشند.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان بیان کرد: ماه آذر همواره برای دانشجویان ماه خاص و پر از رویدادهای خاطره انگیز بوده است؛ چرا که ۱۶ آذر ماه مصادف با روز دانشجوست.
 

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا امکان سخنرانی دانشجویان انقلابی در کلیه تریبون های نمازجمعه استان زنجان در ایام مصادف با ۱۶ آذرماه فراهم شود تا لبیکی نیز به دستور رهبر فرزانه انقلاب گفته  شده باشد.

http://www.snn.ir/

 

;
ارسال شده در مورخه: 7-9-1395