خانه  :: اساتید  :: اخبار

سومین مجمع جهانی ارزش‌آفرینی
سومین مجمع جهانی ارزش‌آفرینی 22 آبان ماه 1395 در مرکز همایش‌های مهرانه برگزار خواهد شد.



 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سومین مجمع جهانی ارزش‌آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران با همکاری مرکز تکنولوژی مپس و مدرسه کسب‌وکار صوفی با سخنرانی دکتر بهزاد ناجی روز شنبه 22 آبان ماه سال جاری ساعت 9 الی 13 در مرکز همایش‌های مهرانه برگزار خواهد شد.

مجمع جهانی کارآفرینی(ارزش‌آفرینی) جوانان (JWEF) که مشتق شده از مجمع جهانی کارآفرینی(ارزش‌آفرینی) است از سال 2008 تاکنون توسط دانشگاه EM-Lyon فرانسه و با همکاری برخی از مؤسسات و شرکت‌های بزرگ و معتبر بین‌المللی برگزار می‌گردد. مأموریت این برنامه، ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی(ارزش‌آفرینی) در میان جوانان و دانشجویان به‌صورت محلی و در سراسر جهان، باهدف ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر با چشم‌انداز سال 2050 است.

این برنامه همه‌ساله به میزبانی و همکاری یک دانشگاه معتبر در کشورهای مختلف برگزار می‌گردد و کشورهای فرانسه، سنگاپور، مالزی، چین، آرژانتین، شیلی، و ... به‌طور فعال برگزارکننده این برنامه بین‌المللی می‌باشند.

قابل‌ذکر است مجمع جهانی ارزش‌آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران برنامه سالانه خود (JWEF) را امسال با موضوع "از تئوری تا عمل(ویژه استارتاپ‌های حوزه فناوری)" در شهر زنجان برگزار خواهد نمود. سخنران ویژه این همایش آقای دکتر بهزاد ناجی از ایرانیان موفق و باتجربه در حوزه‌ی تکنولوژی در آمریکا می‌باشند. ایشان برای نخستین بار پس از سال‌ها به ایران خواهند آمد و برای اولین بار در ایران در این همایش سخنرانی خواهند نمود و تجارب خود را در اختیار جوانان قرار خواهند داد. از مهم‌ترین سوابق دکتر ناجی می‌توان به نایب‌رئیسی شرکت‌های بزرگی چون AT&T، Excite@Home و BlackBerryاشاره کرد. ایشان همچنین سابقه‌ی عضویت در هیئت‌مدیره و یا هیئت مشاوران شرکت‌های IBM و HP و همچنین دپارتمان برق و الکترونیک دانشگاه USC را دارا می‌باشند. در برنامه‌ای امسال مجمع جهانی ارزش‌آفرینی (JWEF 2016)، علاوه بر سخنرانی دکتر ناجی و جلسه پرسش و پاسخ با ایشان، سخنرانی‌های دیگری نیز در قالب پانل ارائه خواهد گردید . 

 جهت دسترسی به سایت کلیک نمایید

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 1-8-1395

آخرين اخبار با موضوع: سخنرانی/کنفرانس/دوره/کارگاه آموزشی برگزار شده در دانشگاه

معاونت فرهنگی و اجتماعی_ دایره قرآن و عترت برگزار می کند

سه شنبه های قرآنی (تدبر در قرآن)، زمان: سه شنبه ها (27-01-1403)

   

معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار می کند

دیدار دانشگاهیان با جناب سرهنگ بیرانوند فرمانده محترم تیپ 216 زرهی شهید مخبری ارتش زنجان، زمان: 27 فروردین 1403 (27-01-1403)

   

معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار می کند

ثبت نام در کارگاه آموزشی "پیشگیری از سرطان سینه"، زمان: 26 تا 28 فروردین ماه (26-01-1403)

   

معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار می کند

اجتماع بزرگ دانشگاهیان در حمایت از مظلومین و مجاهدت غیورانه ایرانی، زمان: یکشنبه 26 فروردین ماه 1403 بعد از نماز ظهر و عصر (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
سخنرانی/کنفرانس/دوره/کارگاه آموزشی برگزار شده در دانشگاه

معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه زنجان برگزار می کند