خانه  :: اساتید  :: اخبار

پذیرش پژوهشگر پسادکتری در رشته شیمی آلی-پلیمر
در دانشگاه زنجان توسط دکتر ابراهیم احمدی



 

در قالب تسهیلات اعطایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و براساس دستورالعمل حمایت از دوره های پسادکترا، آقایان دکتر ابراهیم احمدی دانشیار گروه شیمی دانشگاه زنجان (مسئول طرح) و دکتر حسن حاجی فتحعلی دانش آموخته دوره دکتری شیمی دانشگاه زنجان (پژوهشگر پسادکترا) موفق شدند قرارداد طرح پژوهشی پسادکتری تحت عنوان "پليمريزاسيون راديکالي انتقال اتم مونومر متيل ­متا کريلات و کونگوي­ قرمز اصلاح شده به منظور ايجاد بستر براي تشخيص بيماري پره ­اکلامپسي در زنان باردار" را منعقد نمایند. به این ترتیب تمامی هزینه‌های این پژوهشگر پسادکتری و همچنین پروژه پژوهشی به عهده صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور می‌باشد.

آقای دکتر حاجی فتحعلی اولین پژوهشگر پسادکتری دانشگاه زنجان می باشد که با مسئولیت آقای دکتر ابراهیم احمدی توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور مورد حمایت قرار گرفته است. پیش از این 69 پژوهشگر در کل کشور توانسته اند از طریق صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، طرح پژوهشی پسادکتری اخذ نمایند.

لازم به ذکر است که آقای حاجی فتحعلی در سال 94 از رساله دکتری خود با عنوان سنتز و شناسايی کمپلکس ‌های مس (I) تثبیت ‌شده روی سيليکای نانو ساختار به ‌عنوان کاتاليزور برای بسپارش رادیکالی انتقال اتم متيل­ متاکريلات تحت راهنمایی آقای دکتر ابراهیم احمدی و مشاوره سرکار خانم دکتر الهام صفائی دفاع کردند.

 


ارسال شده در مورخه: 13-4-1395

آخرين اخبار با موضوع: معاونت پژوهشی

کسب رتبه ج

برای نشریه "زیست فناوری گیاهان دارویی" (27-12-1402)

   

فرصت مطالعاتی آقای دکتر فرجمند

بعنوان فرصت مطالعاتی برتر دانشگاه زنجان (21-12-1402)

   

تقدیر از اعضای هیات علمی برتر

در همکاری با جامعه و صنعت در دانشگاه زنجان (12-12-1402)

   

تقدیر از اساتید

دانشگاه زنجان (12-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت پژوهشی

محققان دانشگاه زنجان در بین دانشمندان