خانه  :: اساتید  :: اخبار

آغاز ثبت نام عتبات و عالیات دانشگاهیان
زمان ثبت نام: 10 الی 27 خرداد



 

 

دانشگاهیان محترم

       با عرض سلام و ادب

       خواهشمند است قبل از ثبت نام به دقت نکات ذيل را مطالعه و رعايت فرمائيد:

      1- کلیه دانشگاهیان اعم ازاساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می توانند درثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت نمایند.

      2- کلیه دانشگاهیان می توانند به صورت فردی ویا درصورت تمایل تا دو نفر همراه؛ شامل  همسر و فرزند را نیز به همراه خود ثبت نام نمایند. دراین دوره نیز، دختران دانشجو می توانند به صورت فردی و مجردی ثبت نام نمایند.

      3- اعزام دانشگاهیان  به همراه پدر و مادر به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

            4- ثبت نام از تاريخ 1395/03/10 آغاز و تا تاريخ 1395/03/27 ادامه خواهد داشت.و قرعه كشي در تاريخ 1395/03/29 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان انجام خواهد شد و نتيجه از طريق همین سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد .

            تذکر- باتوجه به اینکه تعدادی از دانشگاهیان اقدام به بستن پیامک های تبلیغاتی نموده اند ملاک اطلاع رسانی به دانشگاهیان محترم پیامک نبوده و از کلیه ثبت نام کنندگان درخواست می شود پس از تاریخ قرعه کشی به همین سایت مراجعه کرده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند .

      5- آژانس اعزام كننده از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ اعزام، توسط شخص زائر خواهد بود و امکان جابه جائی درمراحل بعدی وجود نخواهد داشت .

      6- هر فرد می تواند در هنگام ثبت نام تاریخ سفر خود با دو اولویت را انتخاب نماید. و درمرحله قرعه کشی برای هر تاریخ، قرعه کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت .

      7- اعزام دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی استان ها به مرز؛به صورت زمینی و یا هوایی صورت می گیرد و در برخی استان های بزرگتر هر دو نوع اعزام موجود است .

      8- هزینه کاروان های عتبات دانشگاهیان در هنگام ثبت نام و انتخاب تاریخ مشخص می باشد. به طور میانگین هزینه کاروان های هوایی 1600000تومان و زمینی 1000000 تومان خواهد بود، که با توجه به دوری و نزدیکی به مرز نرخ هراستان متفاوت می باشد. درجه کاروانهای در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان در اعزام های هوایی درجه A و در اعزام های زمینی  درجه C می باشد.  

توجه: قیمت کاروان های دانشجویی در مقایسه با کاروان های عادی سازمان حج و زیارت (در مقایسه کاروان های هم درجه و هم ردیف آن) حدود 20 تا 40 هزار تومان ارزانتر می باشد.

       9- اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره ازتاریخ 1395/05/01 آغاز و تا 1395/8/01 ادامه خواهد داشت .

      10- بامساعدت بانک ملت، مبلغ 15میلیون ریال برای کاروان های هوایی و مبلغ 10 میلیون ریال  برای کاروان های زمینی وام قرض الحسنه  به هر متقاضی و یک نفر همراه(همسر) وام تعلق خواهد گرفت(دستورالعمل وچگونگی دریافت تسهیلات پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعلام خواهد شد)

      11- متقاضي دانشجو مي‌بايست در سال تحصيلي 95 مشغول به تحصيل باشد و برای اساتید و كارمندان محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است .

      12- افرادی که اولویت اعزام خود را در کاروان های مناسبتی مثل عرفه و دهه اول محرم انتخاب نمایند توجه فرمایند که هزینه سفر در این ایام بنا بر تصمیم سازمان حج و زیارت؛ حدود ده درصد افزایش خواهد داشت. همچنین با توجه به ثبت نام بیشترمتقاضیان در این کاروان ها، امکان پذیرفته شدن در قرعه کشی کمتر خواهد بود.پیشنهاد می شود برای بالا بردن شانس پذیرفته شدن در قرعه کشی تاریخ های غیر مناسبتی را انتخاب فرمائید.

 

      13- افرادی که قبلاً با کاروان‌های عمره یا عتبات دانشجويی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت .

      14- قبل از ثبت نام همراهان با ایشان مشورت کرده و پس از اطمینان از تمایل آنها برای سفرثبت نام نمایید .در ضمن وارد کردن کد ملی حقیقی و منطبق با ثبت احوال اجباری می باشد.

15- ازجمله مزایای عتبات دانشجویی یکدست بودن کاروان به دلیل دانشگاهی بودن اعضاء کاروان، برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، تسهیلات بانکی، وهمچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین می باشد که نیازی به مراجعه خود شخص به نظام وظیفه و گذاشتن وثیقه و سایر موارد نیست و این کار توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد . (مشاهده دیگر مزایای سفر عتبات)

 

      16  -   با توجه به اینکه کاروانهای سازمان حج تا تاریخ 1395/06/10 مشخص شده است افرادی که اولویت خود در تاریخهای 1395/06/11 لغایت 1395/08/01 تعیین می کنند ممکن است تاریخ انتخابی شما با تغییرات جزئی روبرو شود.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 09191411941 ویا 33052401 تماس حاصل فرمایید

 


ارسال شده در مورخه: 12-3-1395

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

مهرواره عروج ثانیه ها

ذفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان برگزار می کند: (26-12-1402)

   

دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه زنجان برگزار می کند:

نشست هم اندیشی با موضوع " بررسی چالش های تصمیم گیری گروهی" (16-12-1402)

   

غبارروبی از مسجد باقرالعلوم علیه السلام دانشگاه

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان (13-12-1402)

   

مشاوره

همه روزه ساعت 8 الی 11 (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف