خانه  :: اساتید  :: اخبار

بازدید مدیران ارشد سازمان امور مالیاتی استان زنجان
از واحدهای مستقر در مرکز رشد



 

 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، مديرکل امور مالياتي استان از مراکز رشد واحدهاي فناوري استان واقع در دانشگاه زنجان بازديد کرد.

غلامرضا شریفی و هیات همراه در این بازدید، با ارائه مستندات و بخشنامه ها و قوانين مرتبط، به ارائه راهنمايي هاي لازم در زمينه حمايت از مراکز رشد واحدهاي فناوري پرداختند.

دکتر جمشيدي، رئيس دانشگاه زنجان در نشست هم انديشي با ابراز خرسندي از حضور مسئولين ارشد اداره کل امور مالياتي استان در اين واحد آموزشي و پژوهشي ، بر الزام حمايت و همراهي اداره کل مالیاتی در چارچوب قوانين مالياتي موجود از توليد علم و فناوری در اين واحدها تاکيد کرد.

سپس شريفي مدير کل امور مالياتي استان ضمن ابراز خرسندی از فعاليتهاي چشمگير اين مراکز به منظور توليد دانش با استفاده از جديدترين فناوريهاي مطرح روز و ظهور آثار و محصولات قابل استفاده در زمينه هاي مختلف ، بیان داشت: هدف حضور در اين مراکز بررسي مشکلات و تبيين تکاليف مالياتي و استفاده ازتسهيلات و معافيتهاي مالياتي در چارچوب قوانين مالياتي براي حمايت از مراکز علمي و پژوهشي و دانش بنيان بوده و مسئولين اداره کل مکلفند تا به بررسي دقيق بخشنامه ها و دستورالعملها به منظور ايجاد تسهيلات مورد نياز و رفع مشکلات اين مراکز بپردازند.

شريفي،در ادامه سخنان خويش،به اجراي طرح جامع مالياتي از سال آينده در استان اشاره نمود و اذعان داشت: اجراي اين طرح که استفاده از بانک اطلاعاتي تمام دستگاهها را مجاز دانسته ،ضمن جلوگيري از فرار مالياتي سازمان مالياتي را در رسيدن به عدالت مالياتي در حد مطلوبي ياري خواهد کرد .

جهت دیدن تصاویر لطفا کلیک نمایید.


 

;
ارسال شده در مورخه: 18-11-1394

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان