خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش گروه خبرگزاری دانشجو،
سومین رویداد «استارتاپ گرایند زنجان» در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود



به گزارش گروه خبرگزاری دانشجو، سومین رویداد استارتاپ گرایند زنجان ۳۰ شهریور با همکاری مرکز رشد دانشگاه زنجان و هم‌زمان با گرامیداشت چهلمین سال تاسیس دانشگاه زنجان در سالن همایش‌ سهروردی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

استارتاپ گرایند رویدادی جهانی برای آموزش، الهام‌بخشی، و اتصال کارآفرینان به یکدیگر است.

این رویداد که از سوی «گوگل برای کارآفرینان» پشتیبانی می‌شود، به‌ صورت ماهانه در بیش از ۷۰ کشور و ۱۷۲ شهر دنیا از جمله زنجان برگزار می‌شود و با دعوت از کارآفرینان و نوآوران موفق محلی، از آن‌ها می‌خواهد که داستان موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به اشتراک بگذارند و تجربه‌هایی را که در مسیر ساخت کسب‌ و کارهای فوق‌العاده‌ خود به دست آورده‌اند در اختیار دیگران قرار دهند.

لازم به ذکر است که مهمان سومین رویداد استارتاپ گرایند زنجان شهرام شکوری خواهد بود.

شهرام شکوری حدود ۱۷ سال پیش زمانی که هنوز یک سال از تحصیل‌ در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر باقی مانده بود، به همراه دو هم‌دانشگاهی خود، پیاده‌سازی اولین نرم‌افزار داخلی تحت ویندوز را در ایران آغاز کرد.

او پایه‌گذار نرم‌افزاری با نام «هلو» شد که پس از این سال‌ها کم‌تر کسی را در اصناف و مشاغل یا جامعه‌ی حسابداری ایران می‌توان یافت که نام آن را نشنیده باشد. شهرام با گسترش مجموعه نرم‌افزارهای هلو تحت لوای شرکت «طرفه‌نگار» تا جایی پیش رفت که هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ هزار کاربر و ۵۰۰ نمایندگی در سراسر ایران دارد.

در سومین رویداد استارتاپ گرایند زنجان، وی داستان تولد و رشد نرم‌افزار هلو و شرکت طرفه‌نگار و تبدیل آن به یک کسب‌وکار نرم‌افزاری را بیان خواهد کرد.

;
ارسال شده در مورخه: 10-8-1394