خانه  :: اساتید  :: اخبار

نام‏‎نویسی 144 زوج دانشجوی دانشگاه زنجان
نام‏‎نویسی 144 زوج دانشجوی دانشگاه زنجان در ازدواج دانشجویی



دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد

نام‏نویسی 144 زوج دانشجوی دانشگاه زنجان در ازدواج دانشجویی

دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: 144 زوج دانشجوی دانشگاه زنجان در برنامه ازدواج دانشجویی نام‎نویسی کرده و به مشهد مقدس اعزام می‎شوند.

فائزه سادات موسوی در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نام‎نویسی هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی از چهار مهر ماه همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره دانشجویانی که تاریخ عقدشان از یک مهر ماه سال 92 تا 30 مهر ماه سال جاری بود اقدام به نام‎‏نویسی کردند، افزود: سفر مشهد مقدس، هدیه مقام معظم رهبری به زوج‎های دانشجو همچون سال‎های گذشته است.

دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه هدیه زوج‎های دانشجویی که در طرح «همسفر تا بهشت» شرکت کرده‎اند سفر معنوی مشهد مقدس است، تصریح کرد: امسال نیز زوج‎های دانشجوی دانشگاه زنجان به این سفر معنوی اعزام می‎شوند.

وی از حضور زوج‎های جوان در کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف خبر داد و گفت: برنامه‎های ویژه‎ای در مشهد مقدس برای زوج‎های جوان برگزار می‎شود و مدت حضور زوج‎های جوان در مشهد مقدس سه روز است.

موسوی با بیان اینکه برگزاری برنامه ازدواج دانشجویی به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج هر ساله برگزار می‎شود، افزود: این برنامه معنوی گامی مؤثر در ترویج ازدواج‌های آسان و اسلامی محسوب می‎شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی برای زوج‌های جوان در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: این کارگاه 12 اسفند ماه سال جاری برای این دانشجویان برگزار می‎شود.

دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه این کارگاه با حضور حمید حبشی، استاد دانشگاه برگزار می‎شود، تصریح کرد: سخنرانی و ارائه مشاوره‎های لازم در زمینه ازدواج پایدار از برنامه‎های این کارگاه در زنجان است.

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 26-1-1394